Η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ! Αυτό είναι το δόγμα της ιαπωνικής εταιρείας και συγκεκριμένα του Kazutoshi Mizuno, ο οποίος έχει αναλάβει την ευθύνη για όλες τις προηγούμενες (αλλά και τις επερχόμενες, ασφαλώς!) παραλλαγές του κορυφαίου σήμερα σπορ κουπέ της Nissan.
Τι νέο μας φέρνει σήμερα η Nissan; Τι άλλο από μία ακόμα ειδική έκδοση, η οποία βασίζεται στο πρόσφατα ανανεωμένο μοντέλο για το 2012, που προορίζεται για όσους περνούν την ώρα τους στα απανταχού track days events ανά τις πίστες! Την ίδια στιγμή, ασφαλώς, το Nissan GT-R Track Pack είναι καθ’ όλα νόμιμο ώστε να κυκλοφορεί… ελεύθερο και στους δημόσιους ανά τον κόσμο δρόμους.
Μπορεί η μέγιστη ισχύς του 6κύλινδρου διαμαντιού των 3,8 λίτρων να παρέμεινε στα ίδια ακριβώς επίπεδα σε σχέση με το «απλό» GT-R 2012, παρ’ όλα αυτά όμως, η εν λόγω έκδοση ξεχωρίζει για μια πλειάδα αλλαγών και τροποποιήσεων με.. ουσία και δυναμικό αντίκτυπο στην πράξη, τόσο στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, όσο και στην εμφάνιση, που διευρύνουν τις δυνατότητές του ιαπωνικού Gozzilla εντός της πίστας.
Πιο συγκεκριμένα, το «πακέτο» περιλαμβάνει τους προκλητικούς σε σχεδίαση 6κτινους τροχούς της RAYS (σε μαύρο χρώμα παρακαλώ!), έξτρα αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα, οι οποίοι διοχετεύουν επιπλέον αέρα στο σύστημα πέδησης (σ.σ.: σύμφωνα με τους Ιάπωνες, χάρη στις οπές αυτές, η θερμοκρασία λειτουργίας των φρένων στο όριο της χρήσης τους μειώνεται κατά 100 ολόκληρους βαθμούς Κελσίου), καθώς και πιο σφικτά ελατήρια στην ανάρτηση.
Στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο κάνει… μπαμ, χάρη στα σχεδιασμένα ειδικά για την περίσταση μπάκετ καθίσματα της Recaro, τα οποία παρέχουν ακόμα καλύτερη πλευρική στήριξη του σώματος. Από εκεί και πέρα, τα πίσω έχουν αφαιρεθεί πλήρως, προκειμένου να εξοικονομηθεί έξτρα βάρος. Ωστόσο, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της Nissan, το GT-R 2012 Track Pack εξακολουθεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 3 δλ.(!), με τον κινητήρα τους, όπως προαναφέραμε, να παραμένει σε ισχύ (και στα χαρτιά!) στους 550 ίππους.
Για όσους πιστούς του είδους, να προσθέσουμε κλείνοντας τη σύντομη αυτή αναφοράς μας στο νέο Nissan GT-R Track Pack πως η διάθεσή του στις επιμέρους αγορές της Γηραιάς Ηπείρου αναμένεται να ξεκινήσει μετά το πρώτο 3μηνο του 2012.
Πηγή: 4troxoi.gr
Πιο συγκεκριμένα, το «πακέτο» περιλαμβάνει τους προκλητικούς σε σχεδίαση 6κτινους τροχούς της RAYS (σε μαύρο χρώμα παρακαλώ!), έξτρα αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα, οι οποίοι διοχετεύουν επιπλέον αέρα στο σύστημα πέδησης (σ.σ.: σύμφωνα με τους Ιάπωνες, χάρη στις οπές αυτές, η θερμοκρασία λειτουργίας των φρένων στο όριο της χρήσης τους μειώνεται κατά 100 ολόκληρους βαθμούς Κελσίου), καθώς και πιο σφικτά ελατήρια στην ανάρτηση.
Στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο κάνει… μπαμ, χάρη στα σχεδιασμένα ειδικά για την περίσταση μπάκετ καθίσματα της Recaro, τα οποία παρέχουν ακόμα καλύτερη πλευρική στήριξη του σώματος. Από εκεί και πέρα, τα πίσω έχουν αφαιρεθεί πλήρως, προκειμένου να εξοικονομηθεί έξτρα βάρος. Ωστόσο, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της Nissan, το GT-R 2012 Track Pack εξακολουθεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 3 δλ.(!), με τον κινητήρα τους, όπως προαναφέραμε, να παραμένει σε ισχύ (και στα χαρτιά!) στους 550 ίππους.
Για όσους πιστούς του είδους, να προσθέσουμε κλείνοντας τη σύντομη αυτή αναφοράς μας στο νέο Nissan GT-R Track Pack πως η διάθεσή του στις επιμέρους αγορές της Γηραιάς Ηπείρου αναμένεται να ξεκινήσει μετά το πρώτο 3μηνο του 2012.
Πηγή: 4troxoi.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου