Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Άστεγος ο αδερφός της Madonna-Τρώει από συσσίτια

Μπορεί η Madonna να έχει βγάλει πολλά εκατομμύρια όλα αυτά τα χρόνια ωστόσο ο αδερφός της είναι άστεγος, αποκαλύπτει εφημερίδα.

Ο λόγος για τον μεγαλύτερο αδερφό της βασίλισσας της ποπ, Anthony Ciccone.
Ο 55χρονος ζει στους δρόμους του Μίσιγκαν, τρώει από το συσσίτιο της εκκλησίας και ζει από φιλανθρωπίες. Τον περασμένο χειμώνα μάλιστα αναγκάστηκε να μείνει κάτω από γέφυρα στην περιοχή Traverse.
"Η οικογένεια μου γύρισε την πλάτη όταν περνούσα δύσκολα. Νομίζετε δεν έχω αναρωτηθεί για ποιο λόγο η αδερφή μου να είναι πολυεκατομμυριούχος και εγώ να ζω στους δρόμους; Όμως ποτέ μην λες ποτέ. Αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα", λέει ο Anthony.
Ο 55χρονος είναι άστεγος περισσότερο από ένα χρόνο όταν τον έδιωξαν από οικογενειακή επιχείρηση κρασιών.
"Δεν έχω κανένα έσοδο. Πρέπει να μαζεύω μπουκάλια και τενεκεδάκια, κάνω δουλειές του... ποδαριού", συμπληρώνει.
Μάλιστα, πέρσυ λόγω του τσουχτερού κρύου έπαθε κρυοπαγήματα στα πόδια, άλλοι φίλοι του που ζουν στους δρόμους είτε πέθαναν από τις χαμηλότατες θερμοκρασίες είτε έχασαν όλα τα δάχτυλά τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...