Μετά από πολλά χρόνια, το όνομα «Datsun» έρχεται και πάλι στην επικαιρότητα. Οι άνθρωποι της Nissan,
η οποία πριν από τη δεκαετία του ’60 ονομαζόταν Datsun, σκοπεύουν να δημιουργήσουν μια νέα μάρκα προσιτών αυτοκινήτων με αυτό το όνομα. Κάτι δηλαδή σαν την πολύ επιτυχημένη αναβίωση της Dacia από την αδελφή εταιρία Renault.
Οι Ιάπωνες, ή καλύτερα ο δαιμόνιος μάνατζερ Κάρλος Γκον, θέλουν να δημιουργήσουν μια μάρκα με προσιτά αυτοκίνητα για τις αναδυόμενες αγορές και κυρίως τις μεγαλύτερες από αυτές (Ρωσία, Κίνα κ.ά.).
Η πρόθεση των ανθρώπων της Nissan δεν είναι καινούρια, καθώς το 2008 μας είχαν δείξει το πρωτότυπο Datsun XLink (φωτογραφία), το οποίο όμως δεν παρουσίασαν ποτέ ξανά…
η οποία πριν από τη δεκαετία του ’60 ονομαζόταν Datsun, σκοπεύουν να δημιουργήσουν μια νέα μάρκα προσιτών αυτοκινήτων με αυτό το όνομα. Κάτι δηλαδή σαν την πολύ επιτυχημένη αναβίωση της Dacia από την αδελφή εταιρία Renault.
Οι Ιάπωνες, ή καλύτερα ο δαιμόνιος μάνατζερ Κάρλος Γκον, θέλουν να δημιουργήσουν μια μάρκα με προσιτά αυτοκίνητα για τις αναδυόμενες αγορές και κυρίως τις μεγαλύτερες από αυτές (Ρωσία, Κίνα κ.ά.).
Η πρόθεση των ανθρώπων της Nissan δεν είναι καινούρια, καθώς το 2008 μας είχαν δείξει το πρωτότυπο Datsun XLink (φωτογραφία), το οποίο όμως δεν παρουσίασαν ποτέ ξανά…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου