Την νέα F4R παρουσίασε η MV Agusta, η οποία χρησιμοποιεί τον κινητήρα Corsa Corta που έχουμε δει και στο μοντέλο F4 RR
και αποτελεί μια φθηνότερη έκδοση του κορυφαίου μοντέλου. Φθηνότερη ναι αλλά σε καμία περίπτωση φθηνή δεν είναι η νέα ιταλική superbike με την τιμή της να παραμένει αρκετά αλμυρή. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε ότι στην Ιταλία κοστίζει 18.800 μαζί με τον Φ.Π.Α!
Το μοτέρ των 998 κ.εκ. αποτελεί και τη μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Διαθέτει θαλάμους καύσης με ακραίες υπερτετράγωνες διαστάσεις με τη διάμετρο να ανέρχεται στα 79 χλστ. και τη διαδρομή στα 50,9 χλστ. Αυτό έχει μειώσει τη γραμμική ταχύτητα του εμβόλου, σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα του από τα 24,9 μ./δευτερόλεπτό στα 23, βελτιώνοντας έτσι την αξιοπιστία, ενώ έχει επιτρέψει στο ανώτατο όριο στροφών να ανέλθει στις 13.700 σ.α.λ. Οι βαλβίδες ανά κύλινδρο είναι τέσσερις ακτινικά διατεταγμένες και μεγαλύτερης διαμέτρου σε σχέση με πριν, οι οποίες, για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα μαζικής παραγωγής, έχουν κατασκευαστεί από τιτάνιο.
Η τροφοδοσία πραγματοποιείται μέσω τεσσάρων σωμάτων ψεκασμού με διάμετρο 49 χλστ. έκαστος με δύο μπεκ σε κάθε κύλινδρο και το σύστημα TSS της ιταλικής εταιρίας που μεταβάλλει το μήκος των αυλών εισαγωγής. Η ισχύς του στην προκειμένη περίπτωση ανέρχεται στους 195,2 ίππους, έναντι των 201 της έκδοσης RR, στις 13.000 σ.α.λ.
Σύμφωνα με την MV Agusta μεγάλη προσπάθεια σε σχέση με το παρελθόν έχει γίνει για την μείωση των τριβών αλλά και της αδράνειας του 4κύλινδρου κινητήρα (ανασχεδιασμένος στροφαλοφόρος άξονας), ενώ καινούριο είναι και το 4-2-1-4 σύστημα εξαγωγής. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί από τους Ιταλούς και στον ήχο που παράγει η εξάτμιση, ο οποίος σύμφωνα με τους ίδιους είναι ακόμη πιο ελκυστικός από του προηγούμενου μοντέλου.
Το κιβώτιο έξι σχέσεων παραμένει τύπου κασέτας και ο συμπλέκτης μονόδρομος. Επίσης νέο είναι και το λογισμικό του συστήματος πρόσφυσης της ιταλικής μοτοσικλέτας το οποίο χρησιμοποιεί ένα νέο αλγόριθμο με τον αναβάτη να έχει στη διάθεσή του δύο χαρτογραφήσεις που μπορεί να επιλέξει μέσω νέων διακοπτών που βρίσκονται στο αριστερό κλιπόν.
Στον τομέα τον αναρτήσεων η MV Agusta έχει τοποθετήσει στην F4 R ένα πλήρως ρυθμιζόμενο USD πιρούνι της Marzocchi με διάμετρο καλαμιών 50 χλστ. και σύστημα ταχείας αφαίρεσης του τροχού. Στο πίσω μέρος το ιδιαίτερα ελαφρύ (μόλις 5 κιλά) μονόμπρατσο παραμένει και συνεργάζεται με το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs που φέρει ξεχωριστό δοχείο αζώτου το οποίο έχει ενσωματωθεί στο κυρίως σώμα. Η πίσω ανάρτηση μπορεί να ρυθμιστεί και σε ύψος ώστε να ταιριάξει καλύτερα στο set up που επιθυμεί ο αναβάτης.
Στα φρένα ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες και μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo δίνουν και εδώ το «παρών» και συνδυάζονται με δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. και πλάτους πέντε. Η τρόμπα για τα φρένα εμπρός έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τη μοτοσικλέτα της MV Agusta. Το πίσω φρένο έχει σχεδιαστεί από την ίδια την ιταλική εταιρία με την 4πίστονη δαγκάνα (!) να συνδυάζεται με δίσκο 220 χλστ.
Το νέο F4 R θα διατίθεται στους δύο χρωματικούς συνδυασμούς που βλέπετε και στις φωτογραφίες (κόκκινο/γκρι και λευκό/γκρι).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου