του κόσμου για το 2011 που δημοσιεύει η Interbrand, την πρώτη θέση κατέκτησε για δωδέκατη χρονιά η
Coca-Cola, η αξία της οποίας αυξήθηκε κατά 2% από πέρσυ.
Η υπόλοιπη πεντάδα συμπληρώνετα από την IBM, Microsoft, Google και General Electrics, ενώ η Apple ανέβηκε 9 θέσεις από πέρσι, παίρνοντας την θέση της Nokia η οποία έπεσε πολύ.
Δείτε λοιπόν τον αναλυτικό πίνακα με τις 20 κορυφαίες μάρκες του κόσμου για το 2011 σύμφωνα με την Interbrand, η πρώτη στήλη δείχνει την φετινή θέση, η δεύτερη την προηγούμενη, στη συνέχεια είναι το όνομα της εταιρείας, η χώρα προέλευσης, μετά ο τομέας που δραστηριοποιείται, η αξία της σε εκατομμύρια δολάρια και η αλλαγή της σε σχέση με πέρσι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου