Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Η Άννα Ντιμιτριέβιτς επιστρέφει στην TV

Η Άννα Ντιμιτριέβιτς επιστρέφει στην TVΗ ελληνική τηλεόραση φέτος θα έχει τα χάλια της. Μοναδική νότα αισιοδοξίας, η επάνοδος σε αυτή –μετά από δυο γέννες και 4 χρόνια απουσίας
- της Άννας στο Με λένε Βαγγέλη (η ελληνική εκδοχή του My name is Earl). Και όχι, δεν την ξεχάσαμε. Πως θα μπορούσαμε άλλωστε.


Για όλα φταίει ο Θανάσης Ευθυμιάδης. Αυτό να έχεις στο μυαλό σου. Εκείνος ήταν που την έκανε να τον ερωτευτεί –στα γυρίσματα του Για την Άννα, εκεί που έπαιζε εξαίσια την Ουκρανή στρίπερ. Και εκείνος ήταν που την έπεισε να μείνει μόνιμα Ελλάδα και να στήσει εδώ την οικογενειά της (έχουν μαζί δυο πανέμορφα κοριτσάκια). Και, δόξα το Θεώ, φαίνονται να τα πηγαίνουν μια χαρά. Όχι επειδή το γράφουν τα περιοδικά, αλλά όπως τους βλέπω εγώ να είναι στην παιδική χαρά που συχνάζουν. Ναι, πηγαίνουμε στην ίδια.

Καλή και άγια η αφοσίωση στην οικογένεια, δεν λέω, αλλά 4 χρόνια απουσίας μας έπεσαν βαριά στο στομάχι. Βλέπεις η –Σερβικής καταγωγής- Άννα δεν θυμίζει καμία άλλη εγχώρια σταρούμπα. Έχοντας όντως κάνει καριέρα στο διεθνές modelling (από τα 18 της βρέθηκε στο Μιλάνο και μετά έζησε διαδοχικά σε Τόκιο, Παρίσι, Αμβούργο και Νέα Υόρκη) έχει ζήσει και έχει δει τα πάντα. Όπως π.χ. "Τρεις άντρες να πηγαίνουν μια 15χρονη Τσέχα μοντέλα στην τουαλέτα. Για να την κάνουν τι, δεν ξέρω. Ναρκωτικά; Σεξ; Συνέβη όσο ήμουν στην Ιαπωνία. Εκεί που επίσης πήγα στο πιο kinky club στην ζωή μου. Ένα bar στην Oσάκα γεμάτο με Γιαπωνεζούλες ντυμένες μαθήτριες."

Για αυτό και δεν κουβαλάει πάνω της ίχνος κόμπλεξ, ματαιοδοξίας, μικροαστισμού ή σεμνοτυφίας. Αντιθέτως, έχει μια πολύ ιδιαίτερη φιλοσοφία –με ανατολική χροιά-, που της επιτρέπει να δηλώνει "Τα πιο δημοφιλή στους άντρες σημεία του κορμιού μου είναι τα χείλη και το στήθος μου. Πρόσεξε όμως τι γίνεται. Επειδή μου αρέσει πολύ ο βουδισμός και οι ανατολικές θρησκείες, θεωρώ ότι το κορμί μου είναι ένα ρούχο που φοράω, κάτι που θα χαλάσει μια μέρα όταν θα είμαι 50-60 χρονών. Απλά είμαι πολύ τυχερή που το ρούχο που φοράω σε αυτή τη ζωή είναι πολύ ωραίο. Αλλά και αυτοί που δεν τους έχει τύχει ωραίο ρούχο, δεν πρέπει να είναι μίζεροι και να στεναχωριούνται. Μπορεί σε μια επόμενη ζωή να τους τύχει να φορέσουν Valentino."

Με άλλα λόγια, η Άννα είναι εντυπωσιακή. Ως κορμί, χείλια, μυαλό, παρουσία. Την γνωρίζεις μια φορά και μετά δεν την ξεχνάς ποτέ. Και να μην ακούσω γραφικότητες περί MILF. H Άννα πάνω από όλα είναι κυρία. Και δεν σου επιτρέπει να την αντιμετωπίζεις ως τίποτα λιγότερο. Ναι, είμαστε ερωτευμένοι μαζί της. Και ας ανήκει σε κάποιον άλλο. Καθώς επίσης είμαστε και απόλυτα ενθουσιασμένοι για τον ρόλο που θα παίζει στο Με λένε Βαγγέλη του Mega, την ελληνική δηλαδή εκδοχή του My Name is Earl με τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο (εγγύηση ότι δεν θα είναι μάπα) ως το βλαχάκι που φτιάχνει μια λίστα με όλα τα καλά που έχει κάνει στην ζωή του και προσπαθεί να τα διορθώσει και την Κλέλια Ρένεση ως την ξανθιά πρώην γυναίκα του. Η Άννα θα παίζει τον ρόλο της Catalina, της Μεξικάνας –στην αμερικάνικη εκδοχή- φίλης του πρωταγωνιστή, που είναι καθαρίστρια στο μοτέλ που μένει και ταυτόχρονα στρίπερ σε ένα club όπου δεν γδύνεται, αλλά χοροπηδάει πάνω κάτω.



Βλέπεις, παρόλο τον σεβασμό που της έχουμε, θέλουμε και ελπίζουμε να την δούμε να χοροπηδάει πάνω κάτω. Άλλωστε, το στριπτίζ το ξέρει από πρώτο χέρι, αφού με τον ρόλο αυτό καθιερώθηκε πριν 4 χρόνια στο Για την Άννα, ενώ έχει επίσης δηλώσει ότι το μεγαλύτερο σεξουαλικό της ταλέντο είναι <Ότι είμαι πολύ καλή στρίπερ. Εννοώ σαν χορός. Εγώ δεν κάνω ακροβατικά όπως μια επαγγελματίας. Μπορώ να χορέψω χωρίς να κάνω ακροβατικά. Βγάζοντας τα ρούχα μου πολύ ωραία>. Και σκέψου ότι όλα αυτά τα χρωστάμε σε ένα γιαούρτι. Αυτό για το διαφημιστικό του οποίου ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 2001 και μετά έμεινε για να σπουδάσει σε κολλέγιο επικοινωνία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...