Ο De Niro κάνει αυτή την στιγμή striptease για χάρη της Monica Bellucci
σε ένα multiplex κοντά σου, στο τρίτο μέρος της ιταλικής (!!!) τριλογίας ‘’Οι εποχές του έρωτα’’. Ναι, τόσο πολύ θέλει να την πηδήξει. Και εμείς. Κάποτε. Αλλά όχι πλέον.
20 χρόνια. Τόσα έχουν περάσει από την πρώτη φορά που η 26χρονη δικηγόρος από την Umbria έβγαλε για πρώτη φορά έξω το ταλέντο της στο ‘’κανείς δεν το θυμάται’’ La Riffa και, δυο χρόνια αργότερα, το 1992, στο Dracula του Francis Ford Copolla (πειστικότατη ως βουβή γυμνόστηθη βρικόλακας). Από τότε η Μόνικα και το στήθος μας ήταν πάντοτε κοντά μας, σε όλες τις σημαντικές στιγμές της ζωής μας, διαδοχικά σε βιντεοκασέτες, dvd και torrents, αποδεικνύοντας ότι αποτελεί την τελευταία μεγάλη εκπρόσωπο στην σχολή της Ιταλίδας σεξόβομβας. Εκτός και αν εσύ θυμάσαι άλλη Ιταλίδα που να έκανε διεθνή καριέρα και όχι απλά να βρέθηκε να μοστράρει το στήθος της ως τηλε-πόρνη στα κανάλια του Μπερλουσκόνι ή κανονική πόρνη στο κρεβάτι του. Πάντως, καλύτερα από όλους το έθεσε ο σκηνοθέτης Terry Gilliam, δηλώνοντας ‘’Θυμίζει τις Ιταλίδες σταρ της παλιάς εποχής, όπως την Sophia Loren, την Claudia Cardinale ή την Gina Lollobrigida. Που δεν ήταν ποτέ κοριτσάκια. Ήταν πάντοτε γυναίκες. Από το είδος που δεν φυτρώνει εύκολα σε άλλες περιοχές του κόσμου’’.
Όχι ότι η Μόνικα δεν περπάτησε με τα ψηλοτακουνά της στο ίδιο αμαρτωλό δρόμο με τα κορίτσια του Σίλβιο, καθώς έχει υποδυθεί την πόρνη περισσότερες φορές από κάθε άλλη ηθοποιό στην σύγχρονη ιστορία (πάντα με ιδιαίτερη επιτυχία, οφείλω να πω). Όπως στο Πόσο με αγαπάς , το Brotherhood of Wolves και το Μαλένα. Απολύτως λογικό, λοιπόν, που διάλεξε εκείνη ο Mel Gibson για να υποδυθεί την πιο γνωστή πόρνη όλων των εποχών, την Μαρία Μαγδαληνή, στο Passion of Christ. Η ίδια, όμως, τι έχει να πει για αυτή την τυποποίηση; ‘’Είναι φαντασίωση πολλών γυναικών να υποδύονται μια ιερόδουλη. Εγώ έχω την ευκαιρία να υποκρίνομαι ότι είμαι τέτοια. Και να πληρώνομαι για αυτό’’. Όπως ακριβώς πληρώθηκε για να παίξει την Κλεοπάτρα στο Αστερίξ, την Περσεφόνη στο Μάτριξ και μια μάγισσα στους Αδελφούς Γκριμ. Με άλλα λόγια, μια χαρά κατάφερε να εξαργυρώσει τα φαντασμαγορικά φυσικά της προσόντα με διεθνή καριέρα. Ακόμη και δεν έφτασε ποτέ στο επίπεδο της Penelope Cruz με το να κερδίσει (ή έστω να διεκδικήσει) ένα Όσκαρ.
Το πρόβλημα είναι ότι μοιάζει ανίκανη να σταματήσει. Να συνειδητοποιήσει ότι ‘’μπάστα, δεν με παίρνει άλλο να παίζω την σέξι’’. Και εμείς, δεν κάνουμε τίποτα για να την κάνουμε να δει κατάματα την αλήθεια. Ίσως η αθλιότητα του ‘’Οι εποχές του έρωτα’’ No3, που μόλις βγήκε στους κινηματογράφους, να είναι αρκετή για να φέρει την κάθαρση. Εκεί όπου η Μόνικα παίζει (φουλ στο μπότοξ) την στρίπερ κόρη ενός φίλου του Αμερικάνου καθηγητή Ιστορίας της Τέχνης Robert De Niro, ο οποίος μόλις έχει υποβληθεί σε μεταμόσχευση καρδιάς. Η Μόνικα δείχνει το στήθος της. Ο De Niro κάνει στριπτίζ για χάρη της (!!!). Και εσύ, ο θεατής, μένεις κόκαλο από τον παραλογισμό. Γιατί μπορεί εκείνη να επιμένει –και να έχει δίκαιο- ότι ‘’Στα 46 μου το σεξ είναι καλύτερο από πριν. Είμαι πιο ήρεμη τώρα που δεν έχω στο μυαλό μου την αναπαραγωγή’’. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εμείς θέλουμε να συνεχίσουμε να την βλέπουμε να το κάνει.
Ακολουθούν οι 5 καλύτερες –από τις δεκάδες- σέξι σκηνές της Monica.
Ναι, τις είδαμε ξανά όλες. Και όχι, δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται.
Βρεγμένη ως το κόκαλο, καβάλα σε ένα τύπο (τόσο μέτριο που θα μπορούσε να είναι ο καθένας μας) στo Πόσο μ’ αγαπάς
Να ίπταται πάνω από ένα τύπο στο La Riffa. Οχι, δεν είναι η καλύτερη. Αλλά είναι η πρώτη φορά που την είδαμε γυμνή. Και είναι μόλις 26
Καβάλα στον δολοφόνο Clive Owen, με τις σφαίρες να χορεύουν δίπλα της, στο Shoot em Up
Καβάλα σε ένα άτομο με ειδικές ανάγκες, πάνω στην αναπηρική καρέκλα του, στο Οι εποχές του έρωτα
2. Αυτό που ΈΧΕΙ ΠΕΙ Η ΙΔΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΕΞΙ ΣΚΗΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΕΙ
Monica Bellucci,Manuale de Amore 2 by matd13
Να πλένει τα στήθη της με ένα λεμόνο, στο Malena. Χρειάζεσαι πιο αναλυτική περιγραφή;
σε ένα multiplex κοντά σου, στο τρίτο μέρος της ιταλικής (!!!) τριλογίας ‘’Οι εποχές του έρωτα’’. Ναι, τόσο πολύ θέλει να την πηδήξει. Και εμείς. Κάποτε. Αλλά όχι πλέον.
20 χρόνια. Τόσα έχουν περάσει από την πρώτη φορά που η 26χρονη δικηγόρος από την Umbria έβγαλε για πρώτη φορά έξω το ταλέντο της στο ‘’κανείς δεν το θυμάται’’ La Riffa και, δυο χρόνια αργότερα, το 1992, στο Dracula του Francis Ford Copolla (πειστικότατη ως βουβή γυμνόστηθη βρικόλακας). Από τότε η Μόνικα και το στήθος μας ήταν πάντοτε κοντά μας, σε όλες τις σημαντικές στιγμές της ζωής μας, διαδοχικά σε βιντεοκασέτες, dvd και torrents, αποδεικνύοντας ότι αποτελεί την τελευταία μεγάλη εκπρόσωπο στην σχολή της Ιταλίδας σεξόβομβας. Εκτός και αν εσύ θυμάσαι άλλη Ιταλίδα που να έκανε διεθνή καριέρα και όχι απλά να βρέθηκε να μοστράρει το στήθος της ως τηλε-πόρνη στα κανάλια του Μπερλουσκόνι ή κανονική πόρνη στο κρεβάτι του. Πάντως, καλύτερα από όλους το έθεσε ο σκηνοθέτης Terry Gilliam, δηλώνοντας ‘’Θυμίζει τις Ιταλίδες σταρ της παλιάς εποχής, όπως την Sophia Loren, την Claudia Cardinale ή την Gina Lollobrigida. Που δεν ήταν ποτέ κοριτσάκια. Ήταν πάντοτε γυναίκες. Από το είδος που δεν φυτρώνει εύκολα σε άλλες περιοχές του κόσμου’’.
Όχι ότι η Μόνικα δεν περπάτησε με τα ψηλοτακουνά της στο ίδιο αμαρτωλό δρόμο με τα κορίτσια του Σίλβιο, καθώς έχει υποδυθεί την πόρνη περισσότερες φορές από κάθε άλλη ηθοποιό στην σύγχρονη ιστορία (πάντα με ιδιαίτερη επιτυχία, οφείλω να πω). Όπως στο Πόσο με αγαπάς , το Brotherhood of Wolves και το Μαλένα. Απολύτως λογικό, λοιπόν, που διάλεξε εκείνη ο Mel Gibson για να υποδυθεί την πιο γνωστή πόρνη όλων των εποχών, την Μαρία Μαγδαληνή, στο Passion of Christ. Η ίδια, όμως, τι έχει να πει για αυτή την τυποποίηση; ‘’Είναι φαντασίωση πολλών γυναικών να υποδύονται μια ιερόδουλη. Εγώ έχω την ευκαιρία να υποκρίνομαι ότι είμαι τέτοια. Και να πληρώνομαι για αυτό’’. Όπως ακριβώς πληρώθηκε για να παίξει την Κλεοπάτρα στο Αστερίξ, την Περσεφόνη στο Μάτριξ και μια μάγισσα στους Αδελφούς Γκριμ. Με άλλα λόγια, μια χαρά κατάφερε να εξαργυρώσει τα φαντασμαγορικά φυσικά της προσόντα με διεθνή καριέρα. Ακόμη και δεν έφτασε ποτέ στο επίπεδο της Penelope Cruz με το να κερδίσει (ή έστω να διεκδικήσει) ένα Όσκαρ.
Το πρόβλημα είναι ότι μοιάζει ανίκανη να σταματήσει. Να συνειδητοποιήσει ότι ‘’μπάστα, δεν με παίρνει άλλο να παίζω την σέξι’’. Και εμείς, δεν κάνουμε τίποτα για να την κάνουμε να δει κατάματα την αλήθεια. Ίσως η αθλιότητα του ‘’Οι εποχές του έρωτα’’ No3, που μόλις βγήκε στους κινηματογράφους, να είναι αρκετή για να φέρει την κάθαρση. Εκεί όπου η Μόνικα παίζει (φουλ στο μπότοξ) την στρίπερ κόρη ενός φίλου του Αμερικάνου καθηγητή Ιστορίας της Τέχνης Robert De Niro, ο οποίος μόλις έχει υποβληθεί σε μεταμόσχευση καρδιάς. Η Μόνικα δείχνει το στήθος της. Ο De Niro κάνει στριπτίζ για χάρη της (!!!). Και εσύ, ο θεατής, μένεις κόκαλο από τον παραλογισμό. Γιατί μπορεί εκείνη να επιμένει –και να έχει δίκαιο- ότι ‘’Στα 46 μου το σεξ είναι καλύτερο από πριν. Είμαι πιο ήρεμη τώρα που δεν έχω στο μυαλό μου την αναπαραγωγή’’. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εμείς θέλουμε να συνεχίσουμε να την βλέπουμε να το κάνει.
Ακολουθούν οι 5 καλύτερες –από τις δεκάδες- σέξι σκηνές της Monica.
Ναι, τις είδαμε ξανά όλες. Και όχι, δεν είναι τόσο εύκολο όσο ακούγεται.
Βρεγμένη ως το κόκαλο, καβάλα σε ένα τύπο (τόσο μέτριο που θα μπορούσε να είναι ο καθένας μας) στo Πόσο μ’ αγαπάς
Να ίπταται πάνω από ένα τύπο στο La Riffa. Οχι, δεν είναι η καλύτερη. Αλλά είναι η πρώτη φορά που την είδαμε γυμνή. Και είναι μόλις 26
Καβάλα στον δολοφόνο Clive Owen, με τις σφαίρες να χορεύουν δίπλα της, στο Shoot em Up
Καβάλα σε ένα άτομο με ειδικές ανάγκες, πάνω στην αναπηρική καρέκλα του, στο Οι εποχές του έρωτα
2. Αυτό που ΈΧΕΙ ΠΕΙ Η ΙΔΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΕΞΙ ΣΚΗΝΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΕΙ
Monica Bellucci,Manuale de Amore 2 by matd13
Να πλένει τα στήθη της με ένα λεμόνο, στο Malena. Χρειάζεσαι πιο αναλυτική περιγραφή;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου