Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Ζει με παραμορφωμένο πρόσωπο μετά από τροχαίο!

Ζει με παραμορφωμένο πρόσωπο μετά από τροχαίο!

«Θέλω να ξαναφτιάξω τη ζωή μου!» λέει ο 29χρονος

Η ελπίδα για μία καινούρια, κανονική ζωή δεν «σβήνει» από την καρδιά του 29χρονου Θύμιου Μπουγά που ένα τροχαίο δυστύχημα με τη μοτοσυκλέτα του ήταν ικανό να σταματήσει το χρόνο για τον ίδιο. 

Το 2008, κι ενώ πήγαινε στη δουλειά του έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας με αποτέλεσμα να «καρφωθεί» σε ένα κομμένο σίδερο. Τραυματίστηκε πολύ σοβαρά στο σώμα αλλά και έπαθε σοβαρή ζημιά στο πρόσωπο αφού έφυγε όλο το κόκκαλο της πάνω γνάθου. 

Μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο της Τρίπολης και όταν οι γιατροί είδαν τη σοβαρότητα της κατάστασης διεκομίσθη στο ΚΑΤ όπου παρέμεινε για τρεις ολόκληρους μήνες. Κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή αλλά η δυσμορφία του στο πρόσωπο ουσιαστικά τον καθιστά «μισό» άνθρωπο. Δεν μπορεί να δουλέψει, αφού του το έχουν απαγορέψει οι γιατροί και δεν μπορεί να πάει μία βόλτα με τους φίλους ή την οικογένειά του γιατί η εικόνα του προκαλεί τρόμο στους περαστικούς.

Αποφάσισε να μετακομίσει στον Πύργο για να είναι κοντά στην αδερφή του και τα ανίψια του. Έχει τραχειοτομή και τρέφεται με σωληνάκι. 

«Δε θέλω τίποτε άλλο, παρά ένας γιατρός να με δει μήπως και μπορέσω να ξαναφτιάξω το πρόσωπό μου και τη ζωή μου», λέει συνεχώς. 

«Θέλω να συνεχίσω τη ζωή μου, δε με πήραν και τα χρόνια, είμαι 29 χρόνων», δηλώνει συγκινημένος ο νεαρός που αρνείται να «καταθέσει» τα όπλα για τη ζωή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...