Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Το sex tape της γκόμενας του Maradonna

Η Silvina Luna είναι κάτι σαν την Όλγα Φαρμάκη της Αργεντινής. Με την εξαίρεση ότι είχε για χρόνια γκόμενο τον Maradonna και μόλις κυκλόφορησε μια sex tape της με εκείνη να τα κάνει όλα με φόντο κάτι αμπέλια
. Να τι άλλο χρειάζεσαι να ξέρεις για εκείνη.


Η 31άρα πλέον Αργεντινέζα μοντέλα, ηθοποιός και τηλεπαρουσιάστρια κατάφερε –παρά τα μόλις 160 εκατοστά του ύψους της- να ξεχωρίσει από τον σωρό, καταρχήν μετακομίζοντας στο Μπουένος Άιρες στα 17 για να δουλέψει πρώτα ως γραμματέας, μετά ως μοντέλο και στην συνέχεια ως παίκτρια του Big Brother 2. Εκεί που έγινε μεγάλη ντίβα "Όταν μπήκα στο Big Brother ήμουν απλώς ένα μοντέλο. Σκέφτηκα ότι το παιχνίδι θα βοηθούσε την καριέρα μου, αλλά όταν βγήκα μου ανοίχτηκαν πολλές πόρτες, τόσο στην τηλεόραση όσο και στην ηθοποιία. Τώρα τα χαίρομαι και τα τρία. Είμαι η πρώτη «vedette» σ’ ένα βραδινό σόου".

Εδώ μπορείς να δεις το sex tape της Silvina

Βέβαια, για να γίνει μεγάλη βεντέτα, χρειάστηκε να περάσει από το γραφείο ενός πλαστικού χειρούργου. Κάτι που ποτέ δνε μετάνοιωσε "Έκανα πλαστική στήθους, γιατί το ήθελα πολύ. Είναι η μοναδική που έχω κάνει και είμαι πολύ ευτυχισμένη με το αποτέλεσμα. Μερικές γυναίκες με σταματάνε στο δρόμο και μου ζητάνε να τους δώσω το όνομα του πλαστικού χειρουργού που με «έφτιαξε», επειδή τους αρέσουν πολύ. Είναι μεγάλα, αλλά σ’ εμένα φαίνονται πολύ φυσικά".

Πλήρως εξοπλισμένη πλέον, ήταν έτοιμη να κάνει το πέρασμα στο Μαιάμι. Εκεί που ένα κορίτσι Λατινικής καταγωγής που δείχνει ωραίο με μπικίνι, πάντοτε θα βρει κάτι αξιόλογο να κάνει. Με την προυπόθεση ότι έχει διάθεση να το βγάλει. Αυτό ακριβώς που έκανε η μικρή Silvina, με γυμνές φωτογραφήσεις της στο Αμερικάνικο και αργεντινέζικο maxim και στην συνέχεια με την σχέση της με τον Ντιεγκίτο που την έκανε γνωστή στα πέρατα του ισπανόφωνου κόσμου. Γεγονός στο οποίο βοήθησαν και προβοκατόρικες δηλώσεις τύπου "Το σεξ είναι το 80% μιας σχέσης. Όταν είμαι με κάποιον, κάνουμε καθημερινά σεξ".



Ενώ εξίσου trademark με το μεγάλο στήθος, αποτελούν και τα τατού της ‘’ Το έκανα στα 16 μου επειδή έτσι μου ήρθε. Για να είμαι ειλικρινής, το έχω μετανιώσει. Πήγα έχοντας στο μυαλό μου να «χτυπήσω» ένα ιγκουάνα στην κοιλιά μου και κατέληξα μ’ αυτό που βλέπετε στον ώμο μου. Είδα εκεί το σχέδιο, μου άρεσε και το έκανα. Τώρα, πάντως, ούτε που θα το σκεφτόμουνα.Τουλάχιστον δεν μετανιώνω για τα βυζιά. Είμαι ένα κορίτσι με καμπύλες, έχω ωραία μέση, γοφούς, κώλο, και αυτά τα «lolas» ήταν η τελευταία «πινελιά».

Επόμενος στόχος; Η υποκριτική "Η ηθοποιία ήταν πάντα το όνειρό μου. Μόλις τελείωσα το γυμνάσιο, στα 17, ήρθα μόνη στο Μπουένος Άιρες, χωρίς πράγματα και χωρίς να γνωρίζω κανέναν, μόνο με μία τσάντα και λίγα χρήματα, για να ακολουθήσω το όνειρό μου: την ηθοποιία. Ξεκίνησα παίζοντας μερικά ρολάκια και ταυτοχρόνως έβγαζα λεφτά δουλεύοντας ως σερβιτόρα". Οι ρόλοι τις σε διάφορες αργεντινέζικες σαπουνόπερες σαφώς και βοήθησαν για αυτό που αποτελεί προφανώς το αριστουργημά της, το sex tape που κυκλοφόρησε σήμερα και που την δείχνει να πίνει ένα μπουκάλι κρασί, να γδύνεται, να χαιδεύεται και μετά να ζητά από το αγόρι της (ευτυχώς, όχι τον Ντιέγκο) να έρθει μπροστά από την κάμερα για να δείξει σε όλο τον πλανήτη τι είναι αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα από όλες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...