Η πλειοψηφία των Ελβετών πολιτών τάχθηκε σε πρόσφατο δημοψήφισμα υπέρ της απαγόρευσης των μιναρέδων. Στη Γαλλία εξελίσσεται μεγάλη δημόσια αντιπαράθεση για την απαγόρευση της μαντίλας και στη Γερμανία η συζήτηση για το Ισλάμ αγγίζει συχνά τα όρια της υστερίας. Το Βατικανό με πρωτοβουλία του Καρδινάλιου Turkson πρόβαλε βίντεο το οποίο είδαν 262 επίσκοποι και καρδινάλιοι και στο οποίο τεκμηριώνεται η άποψη πως σε μερικές δεκαετίες η Ευρώπη θα έχει
μετατραπεί σε μουσουλμανική ήπειρο. Γιατί οι Ευρωπαίοι συμπολίτες μας δείχνουν ξαφνικά τόσο ενδιαφέρον και αντιδρούν απέναντι στο ΙΣΛΑΜ;
Τι είναι όμως το Ισλάμ για το οποίο γίνεται όλη αυτή η αντιπαράθεση; Το Ισλάμ σαν θρησκευτική πίστη σημαίνει ολοκληρωτική υποταγή στη βούληση του θεού και οποιοσδήποτε υποτάσσει την επιθυμία του στη βούληση του Θεού ονομάζεται Μουσουλμάνος. Το Ισλάμ είναι μια πίστη ένας κώδικας ζωής που περιέχει και νόμους συνεπώς περιέχει και πολιτικό σύστημα το οποίο κατά το Ισλάμ είναι θεόσταλτο.
Στην Ευρώπη σήμερα έχει συντελεστεί η μετατόπιση της δημόσιας συζήτησης από τη μετανάστευση-λαθρομετανάστευση προς τα ορατά σύμβολα του Ισλάμ. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και άνθρωποι που αντιτίθενται σε αυτά αναγνωρίζουν σήμερα ότι η δεύτερη και η τρίτη γενιά των μουσουλμάνων μεταναστών είναι για να μείνουν και ότι το Ισλάμ θα ριζώσει στην Ευρώπη.
Η αντιπαράθεση έχει πάρει μια οξεία κριτική τροπή και το Ισλάμ δέχεται επιθέσεις τόσο από τη Δεξιά όσο και από την Αριστερά αλλά για πολύ διαφορετικούς λόγους. Η Δεξιά πιστεύει ότι η Ευρώπη είναι χριστιανική και ότι το Ισλάμ μπορεί μεν να γίνει ανεκτό αλλά ως μια κατώτερη θρησκεία. Η Αριστερά μάχεται υπέρ του κοσμικού χαρακτήρα του κράτους υπέρ των δικαιωμάτων των γυναικών και κατά του φονταμενταλισμού.
Το Βέλγιο ενώ είναι μια από τις προχωρημένες χώρες σε θέματα ισότητας μεταξύ των διαφόρων πληθυσμιακών ομάδων δεν αντιλήφθηκε πως το Ισλάμ αναζητούσε μια "πόρτα "που θα του επέτρεπε να εισχωρήσει στη διαμόρφωση ενός νέου πλαισίου συνύπαρξης, με εσωτερικά σύνορα εκεί που δεν υπήρχαν έως σήμερα και να μεταφέρει τα προβλήματα και τις συνήθειες των χωρών προέλευσής του κάτω από την ομπρέλα προστασίας των ευρωπαϊκών νόμων και στο όνομα πλέον των δικαιωμάτων του Ευρωπαίου πολίτη. Τώρα πληρώνει το τίμημα της μη αφομοίωσης τόσο μεγάλων ξένων πληθυσμών ειδικά αυτών που προέρχονται από μουσουλμανικές χώρες και οι οποίοι με τα χρόνια κέρδισαν το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι.
Η εξάπλωση των μουσουλμανικών πληθυσμών στην Ευρώπη είναι ταχύτατη και φαίνεται από τους αριθμούς αντικατάστασης των χριστιανικών εκκλησιών με τζαμιά και από τους χαμηλούς ρυθμούς γονιμότητας των Ευρωπαίων .
Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πρώτο στοιχείο είναι η Μεγάλη Βρετανία όπου τουλάχιστον δέκα χιλιάδες εκκλησίες έκλεισαν από το 1960 συμπεριλαμβανομένων οκτώ χιλιάδων εκκλησιών μεθοδιστών και χιλίων επτακοσίων αγγλικανικών εκκλησιών ενώ έχουν ανοίξει πάνω από 1700 επίσημα τζαμιά και 2000 αίθουσες προσευχής .
Στην Γαλλία ο συνολικός αριθμός των τζαμιών έχει φθάσει τις 2000 κατά την διάρκεια των δέκα χρόνων.
Το δεύτερο στοιχείο αφορά τους ρυθμούς γονιμότητας των Ευρωπαίων οι οποίοι το 2007 ήταν στη Γαλλία 1,8 στην Αγγλία 1,6 στην Ελλάδα και τη Γερμανία 1,3 στην Ιταλία και Ισπανία 1,2.Επειδή η φύση συμπληρώνει πάντα τα κενά η μη αύξηση του πληθυσμού της Ευρώπης μέσω των γεννήσεων θα συμπληρωθεί από τη μετανάστευση. Φυσικά μιλάμε κυρίως για τη μουσουλμανική μετανάστευση που αποτελεί σήμερα το 90% της συνολικής μετανάστευσης στην Ευρώπη .
Στη Μεγάλη Βρετανία, κατά τα τελευταία 30 χρόνια, ο μουσουλμανικός πληθυσμός αυξήθηκε από 82.000 σε 2.500.000, δηλαδή μεγάλωσε 30 φορές. Στην Ολλανδία το 50% των νέων γεννήσεων είναι μουσουλμάνοι. Στο Βέλγιο το 25% του πληθυσμού και το 50% των γεννήσεων είναι μουσουλμάνοι.
Και ενώ όλα δείχνουν την ταχεία εξάπλωση των μουσουλμάνων στην Ευρώπη στην Ελλάδα η πολιτική αντιπαράθεση και η δημόσια συζήτηση περιστρέφεται γύρω από την λαθρομετανάστευση και την εγκληματικότητα στο κέντρο της Αθήνας χωρίς να ασχολείται με την αύξηση των μουσουλμάνων σε όλη την επικράτεια .
Η Ελλάδα επί σειρά ετών αποτελεί το σημείο εισόδου για τους μουσουλμάνους που εισέρχονται κατά χιλιάδες για εγκατάσταση πρώτα στην Ελλάδα και στη συνέχεια στην Ευρώπη.
Μεγάλα κυκλώματα στην άλλη πλευρά του Αιγαίου σχεδιάζουν και εκτελούν τις επιχειρήσεις μεταφοράς Ως και το 2001 οι έλληνες μουσουλμάνοι αποτελούσαν το 1,3% του πληθυσμού της χώρας. Σε αυτούς συγκαταλέγονταν κυρίως τα μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη στην Κω στη Ρόδο αλλά και ορισμένοι Παλαιστίνιοι που έφτασαν στη χώρα τη δεκαετία του ΄70 και πολιτογραφήθηκαν Έλληνες.
Σήμερα η κατάσταση δείχνει εκ διαμέτρου αντίθετη και σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται από την Ένωση Μουσουλμάνων και τα οποία σχεδόν συμφωνούν με αυτά του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης στην Ελλάδα εκτιμάται ότι υπάρχουν περίπου1.000.000 μουσουλμάνοι.
O κύριος όγκος των μουσουλμάνων μεταναστών και λαθρομεταναστών κατοικεί στην Αθήνα στον Πειραιά και στο Λαύριο και ειδικότερα σε πυκνοκατοικημένες πόλεις όπως ο Νέος Κόσμος η Κυψέλη η Καλλιθέα και το Παγκράτι.
Η Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδος αριθμεί περίπου 18.000 μέλη και πρόεδρος είναι ο κ. Ναΐμ Ελγκαντούρ ο οποίος σε δηλώσεις του αναφέρει πως υπάρχουν περισσότερα από 100 αυτοσχέδια τεμένη στην Αθήνα.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η εισροή μουσουλμάνων λαθρομεταναστών συνεχίζεται και ειδικά από χώρες όπως το Αφγανιστάν είναι υψηλή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα σύμφωνα με καταγραφές το 2006 εισήλθαν παράνομα στη χώρα 5.200 Αφγανοί το 2007 ο αριθμός τους διπλασιάστηκε και το 2011 έφτασαν τις 35.500.
Ο πληθυσμιακός χάρτης τής αμιγώς επί πολλές δεκαετίες χριστιανικής και ορθόδοξης Ελλάδας δείχνει να αλλάζει καθώς στη χώρα μας εισρέουν καθημερινά χιλιάδες μουσουλμάνοι μετανάστες που στην προσπάθεια ανεύρεσης μιας καλύτερης τύχης εγκαταλείπουν τις εστίες τους στην Ασία και στην Αφρική.
Έχουν περάσει σχεδόν 180 χρόνια από την ίδρυση του νεότερου ελληνικού κράτους και οι απόγονοι των επαναστατημένων Ελλήνων θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι η Ευρώπη αλλάζει η Ελλάδα αλλάζει και σε 3-4 δεκαετίες τίποτε δεν θα είναι ίδιο κυρίως στη σύνθεση του πληθυσμού.
Χρήστος Κουτσογιαννόπουλος
Ταξίαρχος(ε.α) ΜΑ. Διεθνείς Σχέσεις PhD.
Επιχειρησιακή Οργάνωση
onalert.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου