Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

«Ροζ» πρόταση 1 εκατ. ευρώ στη γυναίκα με δύο κόλπους!



Νέα Υόρκη: Ένα εκατομμύριο δολάρια προσέφεραν στην Hazel Jones, μια από τις 3.000 γυναίκες του πλανήτη που έχει δύο κόλπους, για να συμμετέχει σε παραγωγές αισθησιακών ταινιών.

Ποιος έκανε την πρόταση; O Steven Hirsch , αφεντικό της Vivid. 

Η νεαρή ξανθιά έγινε γνωστή πριν λίγες μέρες καθώς πάσχει από το "uterus didelphys".

"Ποτέ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο, δεν θα το σκεφτόμουν καν σαν ιδέα. Το μόνο που θέλω είναι όλοι αυτοί να με αφήσουν ήσυχη", είπε η 27χρονη στην εκπομπή "This Morning" και πρόσθεσε "Πριν από λίγες μέρες έλαβα ένα γράμμα από τον ιδρυτή της Vivid Steven Hirsch το οποίο έλεγε "Ms Jones είστε μια μοναδική γυναίκα με ένα μοναδικό χαρακτηριστικό. Η εταιρεία μου και εγώ σας προσφέρουμε 1 εκατ. δολ. με όλα τα έξοδα καλυμμένα για να είστε η πρωταγωνίστρια σε ταινία μας".

H Jones μιλώντας στην εκπομπή εξήγησε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.

"Εχασα δύο φορές την παρθενιά μου. Στην αρχή το σεξ ήταν οδυνηρό. Όταν κατάλαβα τι μου είχε συμβεί κόντευα να τρελαθώ. Ντρεπόμουν πάρα πολύ. Ο τότε φίλος μου μου έλεγε πως εγώ είχα το πρόβλημα και δεν βοηθούσε καθόλου. Πήγα στο γιατρό μου εξήγησε τι ακριβώς συνέβαινε και από τότε έχω συμβιβαστεί. Δεν θέλω να κάνω επέμβαση αφού όπως μου είπε ο γιατρός μου μπορώ να κάνω παιδιά και να τα γεννήσω με καισαρική. Αν θέλουν κάποιες γυναίκες να δουν πολύ ευχαρίστως να με δουν. Δεν είναι κάτι για το οποίο ντρέπομαι. Νιώθω όπως όλες οι γυναίκες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...