Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Τα καλύτερα διαφημιστικά σποτ της χρονιάς από το Adweek



Δείτε τα σποτ που ανακήρυξε το αρμόδιο Adweek ως τα κορυφαία του 2011. Δείτε τα όλα. Δεν γίνεται αλλιώς.
Διαφήμιση γνωστής φίρμας chips κατέληγε στο συμπέρασμα-σλόγκαν ότι "κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο ένα". Στην περίπτωση των κορυφαίων σύμφωνα με την εβδομαδιαία Βίβλο της διαφήμισης, Adweek, διαφημιστικών σποτ της χρονιάς που τελειώνει, πίστεψέ με, κανείς δεν μπορεί να δει μόνο ένα.
Ευρηματικότητα, δουλειά, ανατροπή, το δόγμα "η προχειρότητα σκοτώνει (και) τη διαφήμιση", χιούμορ, τροφή για σκέψη στον θεατή-δυνάμει καταναλωτή. Μίλησε κανείς για μεγάλα μπάτζετ; Kάτι τέτοιο φαντάζει μάλλον περιττό, όταν ισχύουν τα παραπάνω.
Nissan Leaf του Dante Ariola
Ένας κόσμος στον οποίο όλες οι συσκευές λειτουργούν με βενζίνη και εξάγουν καπνούς σαν εξατμίσεις αυτοκινήτων. Από τον τροχό του οδοντίατρου μέχρι το ξυπνητήρι του ρολογιού. Ο μάλλον σκυθρωπός πρωταγωνιστής της διαφήμισης σχεδόν σκάει ένα χαμόγελο στο θέαμα του καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Nissan. Όχι άλλη βενζίνη...
 
Snickers του Jim Jenkins
Η αποθέωση του μαύρου χιούμορ. Βασισμένο στο μύθο των κακών καρχαριών που κατασπαράζουν ανθρώπους, το διαφημιστικό σοκολάτας δείχνει 4 καρχαρίες(!) να συμμετέχουν σε μια έρευνα του τμήματος marketing της σοκολάτας. Κεντρική ερώτηση; "Ποιος από τους δύο εικονιζόμενους ανθρώπους είχε καλύτερη γεύση"; Ομόφωνη απάντηση; "Αυτός που είχε φάει την καινούργια Snickers". Μακάβρια εμπνευσμένο.
 
Το trailer του video game "Dead Island" από τον Stuart Aitken
Με το εξαίσιο τρικ του να προβάλλει τα γεγονότα με την ανάποδη ροή, το trailer καταφέρνει να κάνει τον θεατή να νομίσει ότι βλέπει τίποτα λιγότερο από το trailer ενός zombie blockbuster. Εξαιρετική κορύφωση (έστω και ανάποδη) που υποστηρίζεται με ένα καταβλητικό ηχητικό sample.
 
TalkTalk του Adam Berg
Όλα εξελίσσονται στο σαλόνι ενός σπιτιού. Για την ακρίβεια, σε μια γωνιά του. Πρωταγωνιστές μια κούκλα, ένας υπερήρωας, μια οικογένεια Εσκιμώων, ένας σταθμάρχης τρένων και ο κούκος ενός ρολογιού. Πρωταγωνιστές και μινιατούρες. Σίγουρα το πιο "ζεστό" spot του 2011.
 
Chrysler 200 του Samuel Bayer
"Όταν το θέμα είναι η πολυτέλεια, τότε το από πού προέρχεται είναι τουλάχιστον το ίδιο σημαντικό με το σε ποιον απευθύνεται". Ο Eminem πίσω από το τιμόνι οδηγεί την καινούργια 200 δίπλα από τα πιο γνωστά αξιοθέατα όχι της Νέας Υόρκης, όχι του L.A., αλλά του Detroit, της "the motor city" όπως θα πει στο τέλος του σποτ. Πολυτέλεια για όλους;
 
Chipotle
Η Chipotle ήθελε να διαφημίσει τον παραδοσιακό, "πράσινο" τρόπο με τον οποίο καλλιεργεί τα προϊόντα που διοχετεύει στην αγορά του fast-food. Δεν θα μπορούσε να ξυπνήσει την οικολογική μας συνείδηση με πιο εύστοχο τρόπο. Ένας αγρότης μετατρέπει την μικρή του επιχείρηση σε έναν κολοσσό, "σκοτώνοντας" με κάθε τρόπο το περιβάλλον. Μέχρι που αποφασίζει να γυρίσει πίσω στο χρόνο και στους τρόπους του. Τίποτα δεν θα ήταν ίδιο σε αυτό το σποτ χωρίς τη διασκευή του "The Scientist" των Coldplay από τον Willie Nelson.
 
Volkswagen Passat του Lance Acord
Υπό το επιβλητικό "The Imperial March" και με έναν πιτσιρικά ντυμένο Darth Vader, το αστείο, ευρηματικό, μοντέρνο, μεγαλειώδες στην απλότητά του, σποτ για το Volkswagen Passat ανακηρύχθηκε από το Adweek ως το κορυφαίο για το 2011. Όχι άδικα!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...