Ο Ιταλός επιβεβαίωσε ακόμη ότι και ο αντικαταστάτης της Enzo θα φορά κινητήρα V12 τοποθετημένο στο κέντρο, όμως τόνισε ότι η Ferrari δοκιμάζει και υβριδικά πρωτότυπα! Ξεκαθάρισε πάντως ότι εάν τελικά τοποθετηθεί υβριδικό σύστημα στην επόμενη Enzo, αυτό θα γίνει προκειμένου να επιτευχθεί χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και όχι ακόμη καλύτερες επιδόσεις.
Ο κ. Φελίσα είπε επίσης ότι ο αντικαταστάτης της Enzo θα έχει ενιαίο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Διευκρίνισε πάντως ότι αυτού του τύπου το αμάξωμα θα υπάρχει μόνο σε ειδικά μοντέλα περιορισμένης παραγωγής, όπως η νέα Enzo, και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της Ferrari θα κατασκευάζονται εξολοκλήρου από αλουμίνιο.
Όπως σημείωσε ο κ. Φελίσα, το κόστος των ανθρακονημάτων είναι δυσανάλογα υψηλό για το όφελος που προσφέρει το συγκεκριμένο υλικό σε βάρος και ανθεκτικότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου