Διαθέτει εξαιρετικές τεχνολογικές λειτουργίες
Στην Φρανκφούρτη έκαναν το ντεμπούτο τους τα νέα Audi S6, S7 και S8 και εφοδιάζονται με τον νέο κινητήρα V8 4,0 λίτρων TFSI,
ο οποίος είναι καρπός από τη συνεργασία της γερμανικής φίρμας με την Bentley. Πριν γίνει η επίσημη παρουσίαση στην έκθεση, η Audi έφερε στο φως αρκετές πληροφορίες σχετικά με τον νέο κινητήρα.
Όσον αφορά στον κινητήρα, είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και διαθέτει περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών. Για τη ψύξη του ασχολείται το νέο intercooler, ενώ στην εξαγωγή έχει τοποθετηθεί μια πιο εξελιγμένη εξάτμιση. Η σημαντικότερη λειτουργία του νέου κινητήρα είναι το σύστημα διακοπής των μισών κυλίνδρων για την επίτευξη χαμηλής κατανάλωσης.
Η λειτουργία αυτή ονομάζεται «cylinder on demand» και όπως εκτιμά η Audi, θα μειώνει την κατανάλωση κατά 5% και τις εκπομπές CO2 έως 12 γραμ./χλμ., ενώ αν συνδυαστεί και με το σύστημα Start&Stop τότε μειώνονται έως και 24 γραμ./χλμ.
Ακόμα μια τεχνολογική επίτευξη της Audi είναι το σύστημα ANC (Active Noise Cancellation), το οποίο ενεργοποιείται όταν απενεργοποιούνται οι μισοί κύλινδροι. Μέσω 4 μικροφώνων που υπάρχουν στην καμπίνα συλλέγουν τον θόρυβο και τον αναλύει ένας υπολογιστής. Στη συνέχεια, από τα ηχεία του αυτοκινήτου παράγεται ένας παρεμβατικός ήχος που «μπλοκάρει» τον θόρυβο που έρχεται στα αυτιά μας.
Τέλος, η απόδοση του κινητήρα για το S6 και S7 φτάνει τους 420 ίππους με 550 Nm ροπή, ενώ το S8 αγγίζει τους 520 ίππους με 650 Nm ροπή. Τα 0-100 ολοκληρώνονται σε 4,8 δευτερόλεπτα για το S6, 4,9 για το S7 και 4,2 για το S8.
Πηγή: autotriti.gr
ο οποίος είναι καρπός από τη συνεργασία της γερμανικής φίρμας με την Bentley. Πριν γίνει η επίσημη παρουσίαση στην έκθεση, η Audi έφερε στο φως αρκετές πληροφορίες σχετικά με τον νέο κινητήρα.
Όσον αφορά στον κινητήρα, είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο και διαθέτει περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών. Για τη ψύξη του ασχολείται το νέο intercooler, ενώ στην εξαγωγή έχει τοποθετηθεί μια πιο εξελιγμένη εξάτμιση. Η σημαντικότερη λειτουργία του νέου κινητήρα είναι το σύστημα διακοπής των μισών κυλίνδρων για την επίτευξη χαμηλής κατανάλωσης.
Η λειτουργία αυτή ονομάζεται «cylinder on demand» και όπως εκτιμά η Audi, θα μειώνει την κατανάλωση κατά 5% και τις εκπομπές CO2 έως 12 γραμ./χλμ., ενώ αν συνδυαστεί και με το σύστημα Start&Stop τότε μειώνονται έως και 24 γραμ./χλμ.
Ακόμα μια τεχνολογική επίτευξη της Audi είναι το σύστημα ANC (Active Noise Cancellation), το οποίο ενεργοποιείται όταν απενεργοποιούνται οι μισοί κύλινδροι. Μέσω 4 μικροφώνων που υπάρχουν στην καμπίνα συλλέγουν τον θόρυβο και τον αναλύει ένας υπολογιστής. Στη συνέχεια, από τα ηχεία του αυτοκινήτου παράγεται ένας παρεμβατικός ήχος που «μπλοκάρει» τον θόρυβο που έρχεται στα αυτιά μας.
Τέλος, η απόδοση του κινητήρα για το S6 και S7 φτάνει τους 420 ίππους με 550 Nm ροπή, ενώ το S8 αγγίζει τους 520 ίππους με 650 Nm ροπή. Τα 0-100 ολοκληρώνονται σε 4,8 δευτερόλεπτα για το S6, 4,9 για το S7 και 4,2 για το S8.
Πηγή: autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου