Η κρίση βάρεσε και την πόρτα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με μείωση δρομολογίων, περικοπές και σημάδια διάλυσης σε όλα τα επίπεδα
.
Οι υπάλληλοι δίνουν καθημερινή μάχη για την εξυπηρέτηση χιλιάδων χρηστών, μεταξύ αυτών κι εγώ, χωρίς όμως να έχουν τα απαραίτητα εργαλεία, σε μια πόλη εχθρική για τα μέσα.
Το παράπονο πολλών επιβατών παραμένει η μη λειτουργία των μέσων κατά τις μεταμεσονύχτιες ώρες, όταν συνήθως επιλέγουν βραδινή έξοδο σε νυχτερινά μαγαζιά, ειδικά το τετραήμερο από Πέμπτη έως Κυριακή. Ειδικά για τη νεολαία η οποία δεν έχει τη δυνατότητα πάντοτε να χρησιμοποιεί ΙΧ ή μηχανάκια και επιλέγει τα μέσα για να κυκλοφορήσει.
Οι επίσημοι φορείς απαντούν ότι κάτι τέτοιο είναι ασύμφορο για τις εταιρείες και γι αυτό το λόγο έχουν περικοπεί παλαιότερα μεταμεσονύχτια δρομολόγια. Με ποια λογική όμως δεν υπάρχουν έστω και αραιά δρομολόγια για καθημερινούς χρήστες και σε συγκεκριμένες στάσεις προκειμένου να εξυπηρετηθούν καλύτερα; Τι εμποδίζει τις εταιρείες να ζητήσουν την οικονομική συνδρομή των άμεσα ενδιαφερομένων (νυχτερινό εισιτήριο, διαφημίσεις από νυχτερινά κέντρα, επιδοτήσεις);
Στο Νότιο Τομέα, κυρίως δε στο παραλιακό μέτωπο, κατά τους μήνες του καλοκαιριού, οι επιχειρήσεις περιμένουν τα έσοδα από τους πολίτες που θα έρθουν να περάσουν βραδιές χαλάρωσης και ψυχαγωγίας. Στο βαθμό που μπορούν τόσο η Περιφέρεια όσο και οι δήμοι καλούνται να υποβοηθήσουν στην προσπάθεια ανόδου της κίνησης των πολιτών στις περιοχές τους διαφορετικά υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να κλείσουν και αυτές οι επιχειρήσεις.
Το Υπουργείο Μεταφορών θα πρέπει να το εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο νυχτερινών δρομολογίων, στην προσπάθεια μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων και προς βοήθεια των επιχειρήσεων, ειδικά σε τέτοια περίοδο ύφεσης. Μπορεί να χαρακτεί ένα βιώσιμο πακέτο λειτουργίας των Μέσων μετά τις 12, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλες τις δυτικές χώρες. Τολμήστε το!
http://piliouras.blogspot.com/
.
Οι υπάλληλοι δίνουν καθημερινή μάχη για την εξυπηρέτηση χιλιάδων χρηστών, μεταξύ αυτών κι εγώ, χωρίς όμως να έχουν τα απαραίτητα εργαλεία, σε μια πόλη εχθρική για τα μέσα.
Το παράπονο πολλών επιβατών παραμένει η μη λειτουργία των μέσων κατά τις μεταμεσονύχτιες ώρες, όταν συνήθως επιλέγουν βραδινή έξοδο σε νυχτερινά μαγαζιά, ειδικά το τετραήμερο από Πέμπτη έως Κυριακή. Ειδικά για τη νεολαία η οποία δεν έχει τη δυνατότητα πάντοτε να χρησιμοποιεί ΙΧ ή μηχανάκια και επιλέγει τα μέσα για να κυκλοφορήσει.
Οι επίσημοι φορείς απαντούν ότι κάτι τέτοιο είναι ασύμφορο για τις εταιρείες και γι αυτό το λόγο έχουν περικοπεί παλαιότερα μεταμεσονύχτια δρομολόγια. Με ποια λογική όμως δεν υπάρχουν έστω και αραιά δρομολόγια για καθημερινούς χρήστες και σε συγκεκριμένες στάσεις προκειμένου να εξυπηρετηθούν καλύτερα; Τι εμποδίζει τις εταιρείες να ζητήσουν την οικονομική συνδρομή των άμεσα ενδιαφερομένων (νυχτερινό εισιτήριο, διαφημίσεις από νυχτερινά κέντρα, επιδοτήσεις);
Στο Νότιο Τομέα, κυρίως δε στο παραλιακό μέτωπο, κατά τους μήνες του καλοκαιριού, οι επιχειρήσεις περιμένουν τα έσοδα από τους πολίτες που θα έρθουν να περάσουν βραδιές χαλάρωσης και ψυχαγωγίας. Στο βαθμό που μπορούν τόσο η Περιφέρεια όσο και οι δήμοι καλούνται να υποβοηθήσουν στην προσπάθεια ανόδου της κίνησης των πολιτών στις περιοχές τους διαφορετικά υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να κλείσουν και αυτές οι επιχειρήσεις.
Το Υπουργείο Μεταφορών θα πρέπει να το εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο νυχτερινών δρομολογίων, στην προσπάθεια μείωσης των τροχαίων ατυχημάτων και προς βοήθεια των επιχειρήσεων, ειδικά σε τέτοια περίοδο ύφεσης. Μπορεί να χαρακτεί ένα βιώσιμο πακέτο λειτουργίας των Μέσων μετά τις 12, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλες τις δυτικές χώρες. Τολμήστε το!
http://piliouras.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου